Glutki atakują

Najpierw było takie coś w wersji cyfrowej:

Teraz jest takie coś w wersji real:
Akryle na płótnie 40x30cm. Kolory zdjęcia oczywiście odbiegają troszkę od rzeczywistości ^_^

komentarzy 11 so far »

  1. 1

    agrafek said,

    Bombeczka. Zafraktalone pomarańczowe glutki:). Bardzo dobre na podłą pogodę, gdy wiosna intensywnie przecieka i nieba nie widać przez szaro sine chmury.
    A wydumanie można napisać np.: ujmująca koncepcja przedstawiania współczesnej fraktalnej rzeczywistości oczyma artysty radośnie naiwnego, przemawiającego do twórczego dziecka w nas oczekującego na radosną pomarańczowość;).

  2. 2

    agrafek said,

    Tylko czemu pod takim pozytywnym wpisem dostałem taką niepozytywną gębę????

  3. 3

    nosiwoda said,

    Kosmki jelitowe po bliskim spotkaniu z kebabem na ostro.

  4. 5

    nivak said,

    Cieszy mnie niezmiernie, że moja pierwsza po wielu latach próba malowania się była wzięła i dość podoba. Bo mnie się podoba.
    Szkoda tylko, że na zdjęciu jakoś tak niemrawo wygląda. Na szczęście mam przed nosem oryginał na żywo do oglądania ^_^

  5. 6

    emilia said,

    hehehe, ale to fajne i energetyczne :)

  6. 7

    drzejan said,

    A mnie to kojarzy się z jakąś pomarańczową macką :D (nie kojarzyć w żadnym razie z jakimś japońskim fetyszem!). Macka z patrzałkami ;)

  7. 8

    B said,

    Zjadłbym takie żelki, hyhyhy.

  8. 9

    bio said,

    Na miejscu małżonka żywiłbym obawy. To takie, które wgryzają się pod skórę i nie chcą odejść, bo koncerny farmaceutyczne interesują się tylko wielokrotnymi przypadkami zachorowań. Mężowie muszą skończyć na punktuizmie.

  9. 10

    Oranea said,

    Glutki sa superaśne! :D Nivak, mam nadzieję, że się odblokowałaś i będziesz teraz więcej malować. :)

  10. 11

    draken said,

    Czad!
    Maluj znowu, maluj maluj maluj!


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

